vrijdag 26 juli 2019

End of Adventure

And so our tour will end.....
We gaan afscheid nemen van San Francisco en de VS in het bijzonder. We hebben een fantastische drie weken gehad en we hebben genoten van al het moois dat we hebben gezien. Veel regen gehad in Canada en geen drup in de VS. Dat was wel jammer. Ik heb al met al rond de 2500 foto's gemaakt, maar daarvan zullen er nog veel sneuvelen. We zijn al weer plannen aan het maken voor volgend jaar, maar eerst gaan we in november nog naar Australiƫ. Ik hoop dat als wij aankomen de hitte in Nederland een beetje over is. Wij hebben geen dertigers gehad, afgezien van een enkele plek. Hoogtepunten van deze reis waren toch wel de Athabasca Glacier, want hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze op een gletsjer hebben gestaan? Canada was mooi, maar erg verregend. Een ander hoogtepunt was toch wel gisteren, ons tot de verbeelding sprekende bezoek aan Alcatraz!
En nu zitten we klaar met onze koffers en wachten we tot we worden opgehaald om 11.50 am om naar het vliegveld te worden gebracht met de shutlebus. Onze vlucht vertrekt om 15.10, vluchtnummer: ua 968-united airlines. We zijn dan morgen om 10.35 weer op Schiphol. Vluchtduur: 10.25. Daarbij een tijdsverschil van 9 uur.šŸ˜£
Ik wil iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn blog, vooral Indra. Het is altijd leuk om een reactie te krijgen of om iets te horen van het thuisfront. Voor nu zou ik willen zeggen: here we come!šŸ¤—
 With Johnny Depp
 In Alcatraz with Al Capone


With Abraham Lincoln

With ET



Goodbye America

1 opmerking:

  1. Genoten van je verslag en foto's. Is net of ik over jullie schouder een beetje heb mogen meekijken.verheug me al op de foto's uit Australiƫ. Nu eerst uitslapen !!!

    BeantwoordenVerwijderen